Geniet, maar verbrand niet!
De komende dagen wordt het weer mooi weer met volop zon. Heerlijk natuurlijk, maar goed insmeren blijft heel belangrijk. Daarom staan er op verschillende plekken in Noordwijk zonnebrandpalen. Je kan je hier gratis insmeren met natuurlijke, microplasticvrije zonnebrandcrème. Zo geniet je veilig van de zon.
De zonnebrandpalen staan op vier drukbezochte plekken bij het strand:
- Koningin Astrid Boulevard bij Strandafrit 1
- Koningin Wilhelmina Boulevard bij Strandafrit 10
- Koningin Wilhelmina Boulevard tegenover de vuurtoren (tussen strandafrit 17 en 19)
- Zeereep bij Strandafrit 21
Daarnaast vind je zonnebrandpalen met zonnebrandcrème bij sportvelden, horecalocaties en in parken.
Zonlicht is gezond, maar kan ook schadelijk zijn. In Noordwijk komt huidkanker 75% vaker voor dan gemiddeld. Bescherm jezelf en anderen, ook tijdens een dagje strand!